Co daje trening domowy?

Osoby dopiero zaczynające aktywnie ćwiczyć lub osoby z małą ilością wolnego czasu mogą mieć problemy z regularnym chodzeniem na siłownię. Dobrą alternatywą może być trening w domu, który nie jest tak efektywny jak trening na siłowni, ale dla początkujących i tak da wymierne efekty. Jakie?

Cele treningu domowego

Podobnie jak w treningu na siłowni, najważniejsze to określić sobie cel do którego chcemy dążyć. Dla stałych bywalców siłowni trening domowy na pewno nie da widocznych efektów, jedynie pozwoli powstrzymać duży ubytek masy mięśniowych. Jednak osoby początkujące mogą zwiększyć kondycję, zmniejszyć wagę i zwiększyć masę i siłę mięśni.

Regeneracja i przygotowania

Trening w domu wymaga więcej motywacji, gdyż mamy więcej rzeczy, które nas rozpraszają. Warto przygotować otoczenie i usunąć wszystkie przeszkadzające nam rzeczy. Po treningu należy zadbać o regenerację. Może w tym pomóc na przykład masaż https://salonmandala.pl/salony/salon-mandala-warszawa/ lub gorąca kąpiel, co pozwoli zredukować zmęczenie i przyspieszyć regenerację. Należy pamiętać, że w pewnym momencie treningi domowe nie będą przynosić więcej rezultatów i będziemy musieli udać się na siłownię aby zaliczać progres.

Co daje trening domowy?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Przewiń do góry